Odwołania, skargi i wnioski

2012-12-05 01:44

Odwołania, skargi, opinie i wnioski

Odwołania, skargi, opinie i wnioski pasażerów przyjmuje:

Dział Obsługi Klienta MPK-Łódź
Łódź, ul. Tramwajowa 6
Tel. 42 672 13 43 (w dni robocze w godz. 8.00-16.00, we wtorki do godz.18.00)

ODWOŁANIA:
e-mail: kontrolabiletow@mpk.lodz.pl

SKARGI I WNIOSKI:
e-mail: opiniempk@mpk.lodz.pl

Uwaga: wszelkie zgłoszenia przesłane drogą elektroniczną, zawierające w adresie lub w treści słowa powszechnie uznane za obraźliwe oraz zgłoszenia anonimowe tj. niepodpisane imieniem i nazwiskiem zgłaszającego, nie będą rozpatrywane.

Formularz skarg

Informujemy, że pytania o zmiany w częstotliwości kursowania autobusów i tramwajów, modyfikacje tras już funkcjonujących linii oraz uruchamianie nowych połączeń komunikacyjnych należy kierować do organizatora komunikacji miejskiej - Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi na adres zdit@zdit.uml.lodz.pl