Odwołania, skargi i wnioski

2012-12-05 01:44

Odwołania, skargi, opinie i wnioski

Odwołania, skargi, opinie i wnioski pasażerów przyjmuje:

Dział Obsługi Klienta MPK-Łódź
Łódź, ul. Tramwajowa 6
Tel. 42 672 13 43 (w dni robocze w godz. 8.00-16.00, we wtorki do godz.18.00)

ODWOŁANIA:
e-mail: kontrolabiletow@mpk.lodz.pl

Proszę nie wysyłać odwołania dwiema drogami.
Po wysłaniu maila na powyższy adres nie ma potrzeby wypełniania formularza na naszej stronie.
Jeśli wypełniony już został formularz, nie ma potrzeby wysyłania maila na adres kontrolabiletow@mpk.lodz.pl.


SKARGI I WNIOSKI:
e-mail: opiniempk@mpk.lodz.pl

Uwaga: wszelkie zgłoszenia przesłane drogą elektroniczną, zawierające w adresie lub w treści słowa powszechnie uznane za obraźliwe oraz zgłoszenia anonimowe tj. niepodpisane imieniem i nazwiskiem zgłaszającego, nie będą rozpatrywane.

Formularz skarg

Informujemy, że pytania o zmiany w częstotliwości kursowania autobusów i tramwajów, modyfikacje tras już funkcjonujących linii oraz uruchamianie nowych połączeń komunikacyjnych należy kierować do organizatora komunikacji miejskiej - Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi na adres zdit@zdit.uml.lodz.pl