Biletomat mobilny - formularz reklamacji

2023-10-03 11:40

Biletomat mobilny - formularz reklamacji

W przypadku nałożenia przez kontrolera opłaty dodatkowej za brak biletu proszę wypełnić formularz odwołania od opłaty dodatkowej.
 


Adres email wysyłającego



Podanie numeru telefonu jest dobrowolne
np. rodzaj i ilość biletów (2x4,40zł), ilość prób zakupu, wydanych biletów

Nie wybrano pliku W okienku dialogowym należy wybrać jednocześnie wszystkie pliki do załączenia (zaznacz wszystkie pliki trzymając wciśnięty przycisk "ctrl" na klawiaturze). Załączony plik to np. bankowe potwierdzenie transakcji, zdjęcie biletomatu, zdjęcie autobusu, itp. Dopuszczalne formaty plików to: jpg, png, pdf, doc, odt. Maksymalny rozmiar pliku to: 8MB

* - dane obowiązkowe


Klauzula informacyjna MPK-Łódź Spółka z o.o. dla osoby składającej reklamację na działanie biletomatu mobilnego w pojazdach MPK-Łódź Spółka z o.o.

Na podstawie Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych - RODO informuję, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych w związku ze złożeniem reklamacji jest MPK-Łódź Spółka z o.o., ul. Tramwajowa 6, 90-132 Łódź.

  2. Kontakt do inspektora ochrony danych iodo@mpk.lodz.pl .

  3. Administrator przetwarza dane osobowe, w celu rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi na Pana/Pani reklamację dotyczącą działania biletomatu mobilnego, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu - art. 6 ust 1 lit. f) RODO.

  4. Pani/Pana dane mogą być udostępniane przez Administratora:
    • Zarządowi Dróg i Transportu w Łodzi lub innym uprawnionym podmiotom publicznym,

    • podmiotom, z którymi Administrator współpracuje przy świadczeniu usługi tj. podmiotom zewnętrznym dostarczającym i wspierającym systemy informatyczne Administratora - na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych, (np. Mennicy Polskiej S.A.)

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 lat a następnie niszczone.

  6. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Skorzystanie z prawa do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych może skutkować wstrzymaniem procedury rozpatrywania reklamacji.

  7. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zrealizowania reklamacji - konsekwencją niepodania danych osobowych będzie pozostawienie reklamacji bez rozpoznania.

    Jednocześnie informujemy, że wszelkie zgłoszenia przesłane drogą elektroniczną, zawierające w adresie lub w treści słowa powszechnie uznane za obraźliwe oraz zgłoszenia anonimowe tj. niepodpisane imieniem i nazwiskiem zgłaszającego, nie będą rozpatrywane.