| Czas przejazdu do: | min | min | | Gdańska (NŻ) | 0 | 0 | | 1 Maja (NŻ) | 1 | 1 | | Zielona (NŻ) | 2 | 2 | | 6 Sierpnia | 10 | 10 | | Piotrkowska (NŻ) | 12 | 12 | | Sienkiewicza (NŻ) | 13 | 13 | | Roosevelta (NŻ) | 14 | 14 | | Piłsudskiego (NŻ) | 16 | 16 | | Pogotowie Ratunkowe (NŻ) | 17 | 17 | | Piotrkowska (NŻ) | 18 | 18 | | pl. Katedralny (NŻ) | 20 | 20 | | Czerwona (NŻ) | 21 | 21 | | pl. Niepodległości | 24 | 24 | | Dąbrowskiego (NŻ) | 25 | 25 | | Lecznicza (NŻ) | 26 | 26 | | Kilińskiego (NŻ) | 28 | 28 | | Kilińskiego (NŻ) | 30 | 30 | | Dw. Łódź Chojny (NŻ) | 33 | 33 | | Dachowa (NŻ) | 35 | 35 | | cm. Rzgowska (NŻ) | 36 | 36 | | Rzgowska (NŻ) | 38 | - | | Socjalna (NŻ) | 39 | - | | Powszechna (NŻ) | 40 | - | | Mieszczańska NŻ | 42 | - | | Rzgowska (NŻ) | 43 | - | | Rzgowska (NŻ) | 45 | - | | Rzgowska (NŻ) | - | 37 | | Tuszyńska NŻ | - | 38 | | Łazowskiego (NŻ) | - | 39 | | Trybunalska (NŻ) | - | 40 | | Kwietniowa NŻ | - | 41 | | Ustronna (NŻ) | - | 42 | | Obszerna NŻ | - | 43 | | Matek Polskich (NŻ) | - | 44 | | Sczanieckiej (NŻ) | 47 | 45 | | Przednia (NŻ) | 48 | 46 | | Instytut CZMP | 49 | 47 |
|
| | Niedziela/Poniedziałek - Czwartek/Piątek | Piątek/Sobota | Sobota/Niedziela (Święta) | | Godz | Minuty | Godz | Minuty | Godz | Minuty | | | 20 | 50 | | 20B | 50 | | 20B | 50 | | 20B | 50 | | 20B | 50 | | 20B | 50 | | 20 | | - |
| | | 20 | 50 | | 20B | 50 | | 20B | 50 | | 20B | 50 | | 20B | 50 | | 20B | 50 | | 20 | | - |
| | | 20 | 50 | | 20B | 50 | | 20B | 50 | | 20B | 50 | | 20B | 50 | | 20B | 50 | | 20B | 50 | | 20 | 50y |
| B - kurs przez Strażacką, Łazowskiego, Kos. Gdyńskich, Rzgowską, Paradną jako linia N3B y - od 6 Sierpnia do zaj. Nowe Sady: Struga, Wólczańską, Kopernika, Włókniarzy, Bandurskiego, Waltera-Janke, Nowe Sady KURSUJĄ WYŁĄCZNIE AUTOBUSY NISKOPODŁOGOWE Zakłócenia w ruchu powodują zmiany czasów odjazdów.
| Tolerancja: | przyspieszenie | - 1 min. | | opóźnienie | - do 4 min. | Kopiowanie i rozpowszechnianie rozkładów jazdy w celach zarobkowych bez zgody MPK-Łódź Spółka z o.o. jest zabronione. |
|