MPK-Lodz Spolka z o.o.

MPK-Lodz Co. LTD

information services

  • RSS
  • MPK on facebook

    MPK on facebook

  • YouTube
  • BIP
  • Newsletter
  • polski
  • English

Timetable changes

Od dnia 20 stycznia 2018 r. do odwołania ulegną zmianie trasy linii 1, Z2, N3

- jednocześnie uruchomiona zostanie autobusowa komunikacja zastępcza linia Z1

more

Od dnia 4 listopada 2017 r., w związku z pracami torowymi prowadzonymi na ul. Aleksandrowskiej (na odcinku Szczecińska - Chochoła), ulegną zmianie trasy tramwajów 8, 16

more

Od dnia 2 listopada 2017r., ulegnie zmianie rozkład jazdy linii Z2

more

Timetables Trams Buses Nights
Timetables for:
My lines
Plan your trip

Artykuły biuletynu

2013-02-08 12:05

Załatwianie spraw

  1. Skargi i wnioski przyjmowane są osobiście w Biurze Obsługi Klienta, ul Narutowicza 77 pok. 1, w formie pisemnej na adres MPK-Łódź Spółka z o.o., ul. Tramwajowa 6, 90-132 Łódź, faksem na numer 42 672 12 09, drogą elektroniczną poprzez formularz skarg i e-mail: opinie@mpk.lodz.pl lub telefonicznie pod numerem Infolinii 42 638 90 20, 0 801 301 309.

  2. Odwołania od nałożonej opłaty dodatkowej za przejazd bez ważnego biletu rozpatrywane są w Dziale Obsługi Klienta, ul. Narutowicza 77 pok. 13, tel. 42 672 13 43 (w dni robocze w godz. 8.00-16.00, we wtorki do godz.18.00). Korespondencję w tej sprawie należy wysłać na adres MPK-Łódź Spółka z o.o., ul. Tramwajowa 6 90-132 Łódź, e-mail kontrolabiletow@mpk.lodz.pl


Wytworzył / odpowiada: Dominika Kamińska
Publikował na stronie: admin
Data udostępnienia: 2012-02-08 12:15



 

© MPK-Łódź Spółka z o.o.