MPK-Lodz Spolka z o.o.

MPK-Lodz Co. LTD

information services

  • RSS
  • MPK on facebook

    MPK on facebook

  • YouTube
  • BIP
  • Newsletter
  • polski
  • English

Timetable changes

Od dnia 4 listopada 2017 r., w zwi您ku z pracami torowymi prowadzonymi na ul. Aleksandrowskiej (na odcinku Szczeci雟ka - Chocho豉), ulegn zmianie trasy tramwaj闚 8, 16

more

Od dnia 2 listopada 2017r., ulegnie zmianie rozk豉d jazdy linii Z2

more

Timetables Trams Buses Nights
Timetables for:
My lines
Plan your trip

Artyku造 biuletynu

2013-02-08 12:05

Za豉twianie spraw

  1. Skargi i wnioski przyjmowane s osobi軼ie w Biurze Obs逝gi Klienta, ul Narutowicza 77 pok. 1, w formie pisemnej na adres MPK-鏚 Sp馧ka z o.o., ul. Tramwajowa 6, 90-132 鏚, faksem na numer 42 672 12 09, drog elektroniczn poprzez formularz skarg i e-mail: opinie@mpk.lodz.pl lub telefonicznie pod numerem Infolinii 42 638 90 20, 0 801 301 309.

  2. Odwo豉nia od na這穎nej op豉ty dodatkowej za przejazd bez wa積ego biletu rozpatrywane s w Dziale Obs逝gi Klienta, ul. Narutowicza 77 pok. 13, tel. 42 672 13 43 (w dni robocze w godz. 8.00-16.00, we wtorki do godz.18.00). Korespondencj w tej sprawie nale篡 wys豉 na adres MPK-鏚 Sp馧ka z o.o., ul. Tramwajowa 6 90-132 鏚, e-mail kontrolabiletow@mpk.lodz.pl


Wytworzy / odpowiada: Dominika Kami雟ka
Publikowa na stronie: admin
Data udost瘼nienia: 2012-02-08 12:15



 

© MPK-鏚 Sp馧ka z o.o.