MPK-Lodz Spolka z o.o.

MPK-Lodz Co. LTD

information services

  • RSS
  • MPK on facebook

    MPK on facebook

  • YouTube
  • BIP
  • Newsletter
  • polski
  • English

Timetable changes

Od dnia 23 marca 2019 r., ulegną zmianie rozkłady jazdy linii 75C

more

Od dnia 20 marca 2019 r., ulegnie zmianie rozkład jazdy linii B

more

Od dnia 18 marca 2019 r., ulegną zmianie rozkłady jazdy linii 80

more

Od dnia 17 marca 2019 r. (linie nocne od nocy 16/17 marca br.), zmianie ulegną trasy autobusów linii 82B, 90A, 90C, N5B

more

Od dnia 17 marca 2019 r., ulegną zmianie rozkłady jazdy linii 76, 82A, 90B, N5A

more

Od nocy 16/17 marca 2019r., zmianie ulegną rozkłady jazd linii nocnych N1A, N1B, N2A, N2B, N5A, N5B

more

Od dnia 4 marca 2019 r. ulegną zmianie rozkłady jazdy linii: 11A, 14, 15, 82A, 82B

more

Od dnia 3 marca 2019 r. ulegną zmianie rozkłady jazdy linii: 2, 3, 6, 8, 11B, 76

more

Od dnia 3 marca 2019r. (niedziela) do odwołania zmianie ulegną trasy autobusów linii 87A, 87B

more

Od dnia 1 grudnia 2018 r. zmianie ulegną trasy autobusów linii 54A, 54B, 54C, 54D

more

Od dnia 25 listopada 2018 r. (niedziela) zmianie ulegnie trasa autobusu linii Z2

more

Od dnia 19 sierpnia 2018 r. do odwołania (linia nocna od nocy 18/19 sierpnia br.) ulegną zmianie trasy linii 4, 13, 14, 55, 75A, 75B, N8

- ulegną zmianie rozkłady jazdy linii 2, 3, 8, 9B, 10B, 15, 70, 96
- uruchomione zostaną autobusowe linie 75C, Z13

more

Timetables Trams Buses Nights
Timetables for:
My lines
Plan your trip

Aktualności

2018-05-18 14:30

Komunikaty NFZ w komunikacji miejskiej

MPK- Łódź zawarło porozumienie z NFZ dotyczące udostępniania w monitorach (zamontowanych w pojazdach) informacji na temat bezpłatnego leczenia, a także praw pacjenta. Łącznie wyświetlanych jest 11 plansz. Pojawiają się na 392 ekranach zamontowanych w 161 pojazdach.

- Te komunikaty dotrą do masy ludzi. Dziennie przewozimy ponad 500 tys. pasażerów. Dzięki tym planszom, pasażerowie nie będą musieli szukać tych informacji o opiece lekarskiej np. na infolinii NFZ - mówi Krzysztof Kamiński, wiceprezes MPK-Łódź.

Podczas podróży komunikacją miejską pasażerowie mogą się dowiedzieć, jak dzięki Zintegrowanemu Informatorowi Pacjenta sprawdzić, ile NFZ wydało na nasze leczenie, jak złożyć skargę związaną z odmową zapisania do lekarza czy w jakie są prawa pacjenta przy rejestracji w przychodni.

- Zawarliśmy w komunikatach odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania - wyjaśnia Artur Olsiński, dyrektor Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ. Dyrektor dodaje również, że porozumienie to efekt postulatów pacjentów.

- Nie jest to pierwsza wspólna akcja z MPK-Łódź. Wcześniej w komunikacji miejskiej informowaliśmy o nowych miejscach świadczących nocną i świąteczną opiekę zdrowotną. Akcja bardzo dobrze się sprawdziła i okazało się, że pacjenci chcą być w ten sposób informowani - mówi Artur Olsiński.

Porozumienie jest zawarte bezterminowo, komunikaty wyświetlają się na 392 ekranach zamontowanych w 161 pojazdach.

img_1433.jpg
img_1440.jpg
img_1434.jpg


 

© MPK-Łódź Spółka z o.o.