MPK-Lodz Spolka z o.o.

MPK-Lodz Co. LTD

information services

  • RSS
  • MPK on facebook

    MPK on facebook

  • YouTube
  • BIP
  • Newsletter
  • polski
  • English

Timetable changes

Od dnia 1 sierpnia 2018 r. ulegną zmianie rozkłady jazdy linii 50B, 50C, 56

more

Od dnia 1 sierpnia 2018 r. ulegną zmianie rozkłady jazdy linii 51A, 51B

more

Od dnia 29 lipca 2018 r. ulegną zmianie trasy linii 51B, 61

more

Od dnia 22 lipca 2018 r. (niedziela), ulegnie zmianie rozkład jazdy inii Z3

more

Od dnia 16 lipca 2018 r. (poniedziałek), do odwołania ulegną zmianie trasy tramwajów linii 3, T1

- uruchomiona zostanie komunikacja zastępcza linia Z3
- zostanie zawieszone kursowanie tramwajowej linii 7

more

Od dnia 16 lipca 2018 r. (poniedziałek), do odwołania ulegną zmianie trasy autobusów linii 70, T2, N6

more

Od dnia 16 lipca 2018 r. (poniedziałek), do odwołania ulegną zmianie rozkłady jazdy linii 65A, 65B

more

Od dnia 15 lipca 2018 r. (niedziela) zmianie ulegną trasy autobusów linii 90A, 90B, 90C, 201, 202

more

Od dnia 15 lipca 2018 r. (niedziela) zmianie ulegną rozkłady jazdy linii 82A, 82B, N5B

more

Od dnia 7 lipca 2018 r. zmieni się rozkład jazdy linii T1

more

Timetables Trams Buses Nights
Timetables for:
My lines
Plan your trip

Aktualności

2018-05-18 14:30

Komunikaty NFZ w komunikacji miejskiej

MPK- Łódź zawarło porozumienie z NFZ dotyczące udostępniania w monitorach (zamontowanych w pojazdach) informacji na temat bezpłatnego leczenia, a także praw pacjenta. Łącznie wyświetlanych jest 11 plansz. Pojawiają się na 392 ekranach zamontowanych w 161 pojazdach.

- Te komunikaty dotrą do masy ludzi. Dziennie przewozimy ponad 500 tys. pasażerów. Dzięki tym planszom, pasażerowie nie będą musieli szukać tych informacji o opiece lekarskiej np. na infolinii NFZ - mówi Krzysztof Kamiński, wiceprezes MPK-Łódź.

Podczas podróży komunikacją miejską pasażerowie mogą się dowiedzieć, jak dzięki Zintegrowanemu Informatorowi Pacjenta sprawdzić, ile NFZ wydało na nasze leczenie, jak złożyć skargę związaną z odmową zapisania do lekarza czy w jakie są prawa pacjenta przy rejestracji w przychodni.

- Zawarliśmy w komunikatach odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania - wyjaśnia Artur Olsiński, dyrektor Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ. Dyrektor dodaje również, że porozumienie to efekt postulatów pacjentów.

- Nie jest to pierwsza wspólna akcja z MPK-Łódź. Wcześniej w komunikacji miejskiej informowaliśmy o nowych miejscach świadczących nocną i świąteczną opiekę zdrowotną. Akcja bardzo dobrze się sprawdziła i okazało się, że pacjenci chcą być w ten sposób informowani - mówi Artur Olsiński.

Porozumienie jest zawarte bezterminowo, komunikaty wyświetlają się na 392 ekranach zamontowanych w 161 pojazdach.

img_1433.jpg
img_1440.jpg
img_1434.jpg


 

© MPK-Łódź Spółka z o.o.