Aktualności

2018-01-25 07:50

Zapowiedź zmian zasad obowiązujących w przypadku awarii biletomatów


Artykuł archiwalny

Dzięki decyzji Radnych Rady Miasta już w najbliższych tygodniach wejdą w życie zmiany obowiązujące w przypadku awarii biletomatów - będziemy o tym informować, więc prosimy śledzić nasze media społecznościowe i stronę www. 


Na ich podstawie, w przypadku awarii biletomatu w pojeździe komunikacji miejskiej, pasażer, który z powodu tej awarii nie był w stanie zakupić biletu na przejazd nie będzie narażony na standardową, wynoszącą 274,40 zł opłatę dodatkową a zamiast tego, będzie miał dwa wyjścia: 


➡ zapłacić na miejscu kontrolerowi kwotę odpowiadającą wysokości kwoty biletu 60-minutowego (w taryfie normalnej 4,40 zł, w taryfie ulgowej 2,20 zł) - ważne będzie tutaj posiadanie odliczonej kwoty, 


bądź w przypadku nie posiadania jej przy sobie: 


➡ otrzymać od kontrolera wezwanie do wniesienia opłaty dodatkowej wystawionej na kwotę biletu 60-minutowego, którą trzeba będzie opłacić w terminie 7 dni. 


W przypadku nieopłacenia opłaty dodatkowej w terminie 7 dni obowiązywać będzie opłata dodatkowa w wysokości 274,40 zł.  


Zwracamy uwagę, że rozwiązanie to będzie dotyczyło jedynie sytuacji, w których pasażer nie mógł zakupić biletu w urządzeniu, które uległo awarii.